About Me

My photo
call me fadh , March '90 , Johorean , UUM , Bachelor of Technology Management (Hons.)

Friday, May 27, 2011

aBiS SudA seMesTeR ni..

assalam..
pertama sekali saya nak ucapkan alhamdulillah sebab akhirnye habis sudah exam..
atau lebih tepat lagi habis sudah lah sem ni..
yahooo!!
seronoknyer rase.....huhui..
(ehem,sebenarnye dah lame pun habis exam nih..baru berpeluang nak ceriter kat sini..ahaks)
so,lepas nih boleh lah saya enjoy..
erk??enjoy ke??
haish..belum lagi la..
ade lagi kerja yang menanti..
(waa,baru rase nak enjoy..huhu)

mesti ade yang curious kan??
keje ape la yang saya buat nih..haha..
almaklumlah,kite ni nak pegi Terengganu.
yahoooo!!seronoknye!ahaks...
tinggal nak buat sentuhan terakhir je nih..
sebelum kami semua bertolak ke Terenganu..
tak sabar weh..
walaupun dalam hati meronta nak balik je..
tapi takpe la..
berkorban apa saja demi DPP PROTON ku yang tercinta..
ceewaahh!tapi memang wa sayang sama lu la PROTON..huhu..

tapi kiri kanan depan belakang bilik saya dah sunyi woo..
sunyi giler..
kalau malam lagi lah..
eeii,,seram je rase..huhu..
well..well..well..
kalau dah sunyi ni kan..
almaklumlah,mula la timbul macam2 perasaan dalam diri ni..
mesti kamoo orang nak tau kan ape perasaan tu??huhu..
mesti la perasaan sayang,cinta,semua2 tu lah..
haha..ops!mengarut suda..
of kos la bukan itu..
apa la..
yg ade sekarang ni perasaan takut..sebab sunyi suda blok tempat saya ni..
then,perasaan  tak sabar nak gi Terengganu..wink3..
next and the very last is,perasaan yang sekian lame ku pendam..
ape lagi kalau bukan rase RINDU.....ngan family saya kat kampung tu..
 rindu yang teramat rindu lah..
kalau mengikut kiraan saya,lagi 12 hari nak balik..
haish,cepat la mase berlalu..
tak sabar dah ni..

terbayang je depan mata suasana kampung..
yang indah lagi permai..
ceewaah!!yalah tu..huhu..
ish,ape nih..betul what..
nak tau ape perasaan biler duduk kat umah sendiri??
perasaannye adelah...
jeng3..

tak payahlah citer..
nanti tak cukup pulak column ni..huhu..
haila,kalau tak ceriter pun,mesti dah tau punyer lah..
almaklumlah,rumah tu tempat paling tenang dari segala masalah yang melanda..
(ayat skema la pulak..ahaks)
tu bagi saya la..
kalau ade yang tak setuju tuh,terserahlah..huhu..

hmmm...
ape lagi nak ceciter kat sini yek..
kamoo orang ade idea tak??
haha..boleh pulak macam tu ye.huhu..

saya rase cukup la sampai sini dulu..
takde idea suda nak tulis ape..
tapi,tunggu la sikit mase lagi..
saya pasti akan kembali..
dengan ceriter2 menarik..
dari..
Pulau Duyong,Kuala Terengganu..
tempat yang saya akan lawati sikit mase lagi..
so,dah tentu saya akan kembali dengan ceriter2 mnarik nanti..huhu..
ok la,salam sayang dari saya..
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
nantikan.................:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...