About Me

My photo
call me fadh , March '90 , Johorean , UUM , Bachelor of Technology Management (Hons.)

Thursday, May 19, 2011

di ketika itu & ini..

assalam sume..
bertemu lagi kite di ruangan yang x seberapa ni..
lame rasenye tak mencoret di sini..
sampaikan ade yang bertanya,
"x update blog ke?"
huhu..bukan xnak update..
tapi penulis(saya la tuh) masih dalam mood exam..
so,x cukup mase nak cari idea banyak2..
(caye x alasan ni??huhu)
pape je la ek..

hmm..ape nak cakap ek?
pasal exam??
haish..(sebenarnya x abis exam lagi ni,ahaks)
tapi demi mengubati kerinduan korang pada saya(ceh,konon la tuh..plez deh,uhuk2) maka dengan itu dy pun muncul la kat sini..ahaks
setakat saat ni,saya ade two more papers to go..
dua paper yang tough..
oh tidakkkk...
takut jadi macam semalam la..
keluar dewan periksa dengan muka ketat(sebab susah lah,aiyoo)
takut menghadapi saat2 macam tu..
(eh,saat2 tu??ape tuh??)
haha..paper yang susah la..apa la..
tapi itoo dah lepas..
so,redha je lah dengan result yang bakal keluar nanti..
sebab,i've done my best..
saat ni,saya hanya mampu berdoa semoga diterangkan hati pemeriksa untuk menanda kertas jawapan tu dengan lapang dada..(mudah-mudahan)

next,cite pasal wayang..
ye,pasal wayang..
sebab saya baru lepas tengok wayang minggu lepas..
(x ingat pulak hari ape,aiyoo)
disebabkan filem 'kongsi' baru keluar panggung n tengah meletops sekarang ni,saya n kawan2 pun pi la kuar nak tengok citer tu..
(semangat ni nak gi tengok,huhu)
sampaikan ade sorang tu punye la laju dia berjalan..
sebab excited gilak2 nak tengok..
tapi saya rilek je..(waa..dalam hati x sabar juga..wink2)
biase la..control2..ahaks
tyme dah sampai tempat tuh,OMG!!
ramainye orang..
ramai sesangat..
then,tengok kat skrin,FULL HOUSE??
ok fine..
full house la,selling fast la..
oh tidakk..
saat tu,saya rilek jek..
(tapi dalam hati kecewa habis..huwaa)
xpela..dah bukan rezeki nak tengok tyme tu..
next tyme kan ade lagi..huhu..
tapi ade satu lagi movie saya nak tengok sangat2..
eh,tak..bukan satu,tapi dua..
nak tau ape??
ape lagi,yang tengah hot@meletops sekarang ni la..
tak lain tak bukan..Nur Kasih The Movie..toink2..
waa...sangat best ini ceriter..
(ceh,cakap macam dah tengok jek..)
tapi tau ma..drama pun best,movie lagi lah..
waahhh...x sabar nak tengok..huhu..
next is ceriter mengenai hero faveret saya..


tu diaa...
my lovely Harry Potter yang bakal menyusul x lama lagi..
wah..sukenyer..
mesti la suke,fanatik nih..
x penah miss lagi lah citer ni..
sume ade dalam simpanan..
(sebab saya suke sangat..)
x sabar kot nak tunggu..huhu..
tapi sebenarnye dah tau macam mane citer dia..
macam mane tau??mesti ade yang nak tanye macam tu kan..huhu
sebab saya dah bace la novel dia..
ending dia....
haha,mane boleh citer..
x suspen la camni..
cume dengan sihir "avada kedavra",dia dah boley..
siape dia tuh??
huhu..nak tau,tengoklah sendiri nanti..ahaks

then,bile jalan2 tuh nampak la pulak cik ted besar gilak2..
(sebenarnye dah lame nampak,saje jer nak citer sekarang..ahaks)
geramnyer....
almaklumla,saya ni penggemar cik ted..


ha..tengok..besaq kan..
lebih besaq dari saya..ahaks..
haish,geramnyer..
teringat pulak ngan cik ted saya kat rumah..



rindunyer kat dia..
balik nanti confirm nanti saya peluk dia kuat2,huhu..
tak kasi can punyer ngan orang lain..
(sape orang lain tu ek??apa2 la..)

oklah..saya rase dah cukup banyak untuk entry kali ni..
yang kononnya demi mengubati kerinduan korang pada penulis..
(ceewah!!)
konon la xde idea tadi..
tapi bile dah start menekan keyboard ni satu persatu,haish..macam xnak brenti pulak..ahaks
tak kisahlah..yang penting,kite enjoy..
ataupun..
yang penting kita happy..happy..happy..
oppsss!terlebih suda..ahaks
jumpe lagi di laen mase..
assalam...
ambik la smiley yang x seberapa nih..
yang penting,ikhlas dari hati..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...