About Me

My photo
call me fadh , March '90 , Johorean , UUM , Bachelor of Technology Management (Hons.)

Thursday, April 25, 2013

happy , yeay !

Assalamualaikum & hey ..

and yeah , first of all , the thing that i've always been told ya , dah lamaaaa sangat tak update blog ni ha . walaupun banyak sangat benda yang aku nak cerita kat sini , tapi disebabkan batasan waktu & masa , terpaksa la lupakan je semua tu uollss . *waktu , masa . sama je kan ?* sibuk dengan belajar , sibuk dengan assignment , sibuk dengan kerja , sibuk dengan suami ... opsss !! so , who's missing my updates ? raise up your hands now . *sapa angkat memang sengal* aku dah kata dah , memang korang rindu punya kat aku kan . dah tau dah , dah tau dah . ok fine , aku nak cerita dah ni . be ready guys . 

hari ni kan , iollss happy sangat . one of my problem regarding class dah pun settle atas bantuan lecturer yang sangat la baik . seriously , these days mood aku memang sangat down . perasaan aku memang non other than sedih , marah , kecewa , sakit hati , tension and yang sewaktu dengannya . mood happy aku memang hilang tak dapat dikesan . device cannot be detected , unknown virus , and macam-2 lagi la . now , at last , finally , happy tu dah datang balik kat aku . yeay ! tepuk tangan untuk diri sendiri . disebabkan mood aku dah kembali ok even sikit je , aku pun membelanjakan diri aku makan yang lain sikit berbanding hari biasa . 


there , yang mana aku makan ? haha , cuba teka . untuk meraikan hari mood aku yang dah back to normal , this is it . banyak tak aku makan ? sikit je tu . kalau tak ...... u think macam mana banyaknya . for addition , nah ambik lagi sekeping gambar aku . teka mana satu aku , haha . 


ok dah , tu je yang mampu aku cerita . fast update kan . lain kali cerita lagi . wait for the next entry . *kalau rajin* see yew soon . ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...