About Me

My photo
call me fadh , March '90 , Johorean , UUM , Bachelor of Technology Management (Hons.)

Tuesday, May 21, 2013

.makeover session.

ASSALAMUALAIKUM & hey ..

kali ni aku tak nak cerita panjang-panjang . aku nak cerita pendek je . alkisahnya terjadi malam sebelum sebelum sebelum sebelumnya alias lupa bila harinya , kami jadi gila . bukan gila sebab apa . kami macam orang tak ada kerja padahal assignment sebakul nak siapkan . kami 'make-up'ing and dressing . eh , dressing ke ? ah , lantak . so , rasa macam bosan-bosan tu kan , ambik make-up , dan kemudian bermulalah sesi menconteng muka . 

sebenarnya , aku tak terlibat pun dalam sesi make up ni . apa yang aku buat masa diorang main-main conteng muka ni was just taking pictures and videos . but harap maklum , the videos takkan dipublish kat sini . kerja aku cuma untuk men'style'kan diorang je . nak tengok hasilnya ? hambik ni . 


ni hasilnya . make-up by Ila and me as the stylish . weee , agak-agak ada bakat tak aku jadi stylish ? bhahaha . eh , tak kelakar pun la . ok , layan lagi gambar seterusnya . 


ni gambar bajet Gwiyomi . whoopss . 


amboi , siap peluk-peluk . appreciation yang tak terkata untuk Ila yang dah make-upkan kau ye makcik ? haha . ok dah . tu je gambar yang aku boleh tunjuk . ha , kan aku dah cakap . pendek je entry ni . tak nak panjang-panjang . okbai .

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...