About Me

My photo
call me fadh , March '90 , Johorean , UUM , Bachelor of Technology Management (Hons.)

Wednesday, June 26, 2013

kecewa

ASSALAMUALAIKUM ..

today was my second last paper for final . kecewa . tu je yang aku mampu cakap . kecewa sebab tak dapat jawab dengan baik . waktu aku dapat je soalan tu  aku rasa macam nak ..


tapi , kena ingat jugak yang ..


dan ingatlah jugak yang ni .. 


okbye .

Thank you for reading this entry !

10 comments:

  1. alahai...

    tak tau nak komen apa..

    akak first time singgah sini..

    hurrmm..

    takpe..

    yang penting fadhila dah usaha kan..

    :)

    salam kenal yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan .. yang penting dah usaha .

      anyway , tq kak singgah sini .. ^_^

      Delete
  2. tak pe, kalau dah buat persediann awal dan usaha
    selebih nya kita tawakal dan serah pada ALLAH Ta'ala

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup sis .. sekarang ni memang tawakal je la .. :)

      Delete
  3. salam kenal....yang penting dah usaha..insyaaAllah berjaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal juga ..

      yeah , yang penting dah usaha kan . pagi ni last paper pulak . hee ^_^

      Delete
  4. Jangan cepat mengalah wahai akak. Perjuangan tetap diteruskan, yang penting jangan lupa pada yang Maha Esa. Hehehe, salam perkenalan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan..
      yeah..never give up ^_^

      Delete
  5. salam ramadhan,

    berusaha berdoa tawakal..
    inshaAllah.. pasti akan ada hasilnya..
    atau mungkin ada hikmah yang memang terbaik.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...